Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydział Urbanistyki i Planowania Przestrzennego (UPP)

Informacje podstawowe

symbol / znakowanie spraw: UPP
lokalizacja: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14

Pracownicy

  1. Naczelnik - Ewa Iwaszkiewicz-Beridze - tel. (43) 676-83-74
  2. Inspektor - Mariola Taborowska - tel. (43) 676-83-43
  3. Inspektor - Grażyna Jastrząbek - tel. (43) 676-83-42
  4. Podinspektor - Marta Jacoń - tel. (43) 676-83-42
  5. Inspektor - Agnieszka Adamkiewicz - tel. (43) 676-83-75
  6. Inspektor - Marzena Ogińska - tel. (43) 676-83-75
  7. Podinspektor - Agata Nowak - tel. (430 676-83-75

Zadania wydziału

  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym, w tym oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, analizy wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
  • opracowywanie (lub nadzorowanie opracowania) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z prowadzeniem procedur formalno-prawnych oraz innych dokumentów planistycznych
  • sporządzanie informacji, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz z studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
  • sporządzanie opinii urbanistycznych;
  • prowadzenie spraw dotyczących zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń;
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu tj. decyzji o warunkach zabudowy bądź decyzji o ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • wykonywanie oceny poziomu hałasu dla terenów nie objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w oparciu o ustawę prawo ochrony środowiska;
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem postanowień opiniujących zgodność proponowanych podziałów nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego lub z warunkami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz z przepisami odrębnymi;
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją miejscowości, ulic i adresów oraz nazewnictwem ulic, nadawanie i zmiany numeracji porządkowej nieruchomości
  • wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa w zakresie działania wydziału;
  • prowadzenie rejestrów, wykazów, ewidencji określonych przepisami prawa w zakresie działania wydziału.

Karty usług

  1. PDFKarta usługi - Wniosek do planu miejscowego
  2. DOCXWniosek do planu/studium
  3. RTFWniosek o lokalizację inwestycji celu publicznego
  4. DOCXWniosek o nadanie nr porządkowego
  5. RTFWniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
  6. DOCX  Wniosek o warunki zabudowy (obiekty kubaturowe)
  7. DOCXWniosek o wydanie zaświadczenia
  8. RTFWniosek o zmianę warunków zabudowy