14.10.2021 r. - Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w ramach umowy na zastępstwo
Nasz znak: OOG.2110.7.2021
Łask, dnia 14 października 2021 r.
Urząd Miejski w Łasku, 98 - 100 Łask,
ul. Warszawska 14
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
podinspektor
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w ramach umowy na zastępstwo
w wymiarze 1 etat
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami[1]
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
- wykształcenie wyższe, lub
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- obsługa komputera (pakiet MS Office), kserokopiarki;
- skuteczna komunikacja; sumienność, dokładność i odpowiedzialność;
- umiejętność organizacji czasu pracy i duża samodzielność;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe administracyjne;
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny;
- otwartość na doskonalenie umiejętności zawodowych;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość zagadnień związanych z obiegiem dokumentów w administracji publicznej;
- przydatne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w urzędzie administracji samorządowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami nieruchomości, w tym przygotowywanie decyzji zatwierdzających podział.
2. Prowadzenie spraw związanych z przejęciem nieruchomości pod drogi na rzecz Gminy Łask za odszkodowaniem , w związku z podziałem nieruchomości.
3. Prowadzenie spraw związanych z wykupem nieruchomości przeznaczonych na poszerzenie dróg.
4.Wprowadzanie do ewidencji gminnego zasobu nieruchomości podziałów nieruchomości.
5. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich związanych ze wzrostem wartości nieruchomości w wyniku podziału , w tym przy przygotowywanie decyzji o naliczeniu opłaty adiacenckiej,
6. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości , w tym przygotowywanie decyzji w sprawie rozgraniczenia, umorzenia postępowania ( w związku z ugodą ) oraz umorzenie postępowania rozgraniczeniowego i przekazanie sprawy do Sądu Rejonowego celem rozpatrzenia (w przypadku gdy wznowienia granic nie można wykonać na podstawie dokumentów znajdujących się w zasobach geodezyjnych i kartograficznych),
7.Współudział w przygotowywaniu dokumentacji dla potrzeb wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości z gminnego zasobu nieruchomości:
4. Warunki pracy na stanowisku:
- umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. ( t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
- praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze w siedzibie urzędu;
- budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, itp.).;
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu wrzesień 2021 r. jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.);
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem;
- opinie lub referencje;
- oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych.
Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia dostępne na stronie
www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 października 2021 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami" osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3) Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
4) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
5) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
6) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
7)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno- Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 54.
Burmistrz Łasku
Gabriel Szkudlarek
[1] Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki, złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w ramach umowy na zastępstwo w wymiarze 1 etat (26,80KB)