09.08.2022 r. - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektor/podinspektor w Wydziale Oświaty Kultury Promocji i Spraw Społecznych w wymiarze: - 1 etat.
Nasz znak: OOG.2110.10.2022
Łask, dn. 9 sierpnia 2022 r.
Urząd Miejski w Łasku, 98 - 100 Łask, ul. Warszawska 14
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
inspektor/podinspektor
w Wydziale Oświaty Kultury Promocji i Spraw Społecznych
w wymiarze: 1 etat.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
- inspektor:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy;
- podinspektor:
a) wykształcenie wyższe, lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu marketingu i promocji;
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych, o ochronie danych osobowych i Kodeksu postępowania administracyjnego;
- dobra znajomość j. angielskiego;
- obsługa komputera (pakiet MS Office), kserokopiarki;
- skuteczna komunikacja;
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność;
- umiejętność organizacji czasu pracy i duża samodzielność;
- otwartość na doskonalenie umiejętności zawodowych;
- umiejętność pracy w zespole;
- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, wysoka kultura osobista;
- doświadczenie zawodowe w obszarze promocji;
- prawo jazdy kat B .
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie działań na rzecz rozwoju i promocji gminy we współpracy z podmiotami gospodarczymi, w szczególności promocja lokalnych firm.
2) Prowadzenie i promowanie gminnej oferty inwestycyjnej w tym:
- przygotowanie informacji na stronę internetową w zakresie opisu oferty inwestycyjnej
- tworzenie bazy materiałów promocyjno-informacyjnych,
- wprowadzanie ofert do Generatora Ofert Inwestycyjnych Polskiej Agencji Inwestycj i Handlu S.A.
3) Poszukiwanie i kompleksowa obsługa inwestorów w zakresie możliwości lokalizacji inwestycji na terenie gminy Łask.
4) Współpraca z instytucjami działającymi na rzecz przedsiębiorczości.
5) Organizacja i współudział w przedsięwzięciach promujących gminę i lokalnych przedsiębiorców takich jak: konkursy, targi, wystawy, spotkania.
6) Prowadzenie spraw związanych z organizacją konkursu „Róża Przedsiębiorczości”, w tym przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów.
7) Uczestniczenie w kreowaniu i promocji produktów lokalnych.
8) Przygotowywanie materiałów do prasy, na stronę www. w zakresie powierzonych zadań.
9) Organizacja imprez gminnych w tym w szczególności „Festiwalu Róż”.
10) Pomoc w organizacji świąt i uroczystości narodowych.
11) Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał i innych materiałów dla potrzeb Rady z zakresu wykonywanych zadań.
12) Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
4. Warunki pracy na stanowisku:
- umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz.530), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
- praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30 oraz w razie potrzeby w dni wolne od pracy zgodnie z harmonogramem; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- pomieszczenie biurowe usytuowane na II piętrze budynku, bez windy;
- praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera, wyjazdy w teren.
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, itp.).;
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu: lipiec 2022 r. jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.) ;
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem;
- mile widziane opinie lub referencje;
- oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych.
Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia dostępne na stronie
www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2022 roku do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: inspektor/podinspektor w Wydziale Oświaty Kultury Promocji i Spraw Społecznych” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
4) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
5) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
6) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
7) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
8) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
9) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
10) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
11) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
12) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 39.
Burmistrz Łasku
Gabriel Szkudlarek
Treść ogłoszenia (docx) (29,55KB)
OZNACZENIE Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki, złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.