10.08.2022 r. - Urząd Miejski w Łasku 98 - 100 Łask, ul. Warszawska 14 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: INSPEKTOR DS. KONTROLI w wymiarze: 1 etat
Nasz znak: OOG.2110.11.1.2022 Łask, dnia 10 sierpnia 2022 r.
Urząd Miejski w Łasku
98 - 100 Łask, ul. Warszawska 14
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: INSPEKTOR DS. KONTROLI
w wymiarze: 1 etat.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami1
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych; - kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
- wykształcenie wyższe: ekonomia, finanse, bankowość, rachunkowość, podatki, prawo, administracja i pokrewne i co najmniej 3 - letni staż pracy,
- wykształcenie średnie techniczne: ekonomia, finanse, bankowość, rachunkowość, administracja i pokrewne i co najmniej 5 - letni staż pracy,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy
o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień
publicznych, kodeks cywilny oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich
interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań; - znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia
16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów
publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84); - preferowane doświadczenie w zakresie audytu lub kontroli;
- umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;
- znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office;
- komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- dyspozycyjność, zaangażowanie.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie, organizowanie i przeprowadzanie kontroli w:
komórkach organizacyjnych Urzędu,
jednostkach organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucjach kultury, gminnym
publicznym zespole opieki zdrowotnej,
podmiotach wykonujących zadania gminy w ramach dotacji z budżetu gminy,
podmiotach, którym zostały przekazane przez Gminę Łask środki publiczne lub mienie komunalne, - opracowywanie zaleceń i wniosków pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Burmistrzowi Łasku,
- sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi Łasku rocznych sprawozdań z zakresu przeprowadzonych kontroli,
- przygotowanie i przeprowadzenie postępowania pokontrolnego, w tym dot. środków wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości,
- przeprowadzenie kontroli sprawdzających wykonanie zaleceń pokontrolnych,
- sporządzenie okresowych sprawozdań i informacji z działalności kontrolnej i jej wyników,
- prowadzenie rejestru dokonywanych kontroli i pełnej dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej,
- współdziałanie w czynnościach kontrolnych przeprowadzanych przez organy kontroli zewnętrznej,
- przygotowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych w zakresie kontroli,
- przygotowywanie we współpracy z Zespołem Prawnym i Skarbnikiem Gminy wniosków w sprawie naruszania dyscypliny finansów publicznych,
- koordynacja systemu kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych w oparciu o obowiązujące procedury wewnętrzne - pełnienie roli pełnomocnika Burmistrza/koordynatora kontroli zarządczej.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
- praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- praca w siedzibie urzędu i w jednostkach organizacyjnych gminy, praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała oraz praca na terenie gminy Łask;
- budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy.
V. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu: lipiec 2022 r. jest niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.);
- inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem;
- mile widziane opinie lub referencje;
- oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy osób, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia dostępne na stronie www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
VII. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. kontroli w Urzędzie Miejskim w Łasku” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3) Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
4) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
5) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
6) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
7) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
8) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
9) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
10) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
11) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
12) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 81.
Burmistrz Łasku
Gabriel Szkudlarek
________________________________________________________________
[1] Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami,
które spełniają wszystkie następujące warunki, złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym
niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych
kandydatów.