Zarządzenie Nr 240/2022 Burmistrza Łasku z dnia 27-09-2022 w sprawie powołania Komisji przetargowej
Na podstawie art. 53 ust. 2 w związku z art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) postanawiam:
§ 1. Powołać Komisję przetargową w następującym składzie:
1. Przewodnicząca Komisji | - | Beata Mielczarek (Sekretarz Gminy Łask) |
2. Zastępca Przewodniczącej Komisji | - | Julita Skurpel (Naczelnik Wydziału Ogólno-Organizacyjnego w Urzędzie Miejskim w Łasku) |
3. Członek Komisji | - | Wioletta Adamczyk (Inspektor w Wydziale Ogólno-Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Łasku) |
4. Sekretarz komisji | - | Agnieszka Erlichowska-Majcher (Koordynator ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łasku) |
§ 2. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
§ 3. Zakres prac Komisji określa art. 54 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zarządzenie Nr 307/2020 Burmistrza Łasku z dnia 21 grudnia 2020 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Łasku.
§ 4. Wykonanie powierza się Przewodniczącej Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 240/2022 Burmistrza Łasku z dnia 27-09-2022 w sprawie powołania Komisji przetargowej.pdf (163,88KB)