Zarządzenie Nr 205/2023 Burmistrza Łasku z dnia 25-07-2023 w sprawie powołania komisji likwidacyjnej druków ścisłego zarachowania
Na podstawie art. 69 ust. 1 pkt 3 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, 1273) oraz Zarządzenia Nr 203/2023 Burmistrza Łasku z dnia 25 lipca 2023 roku w sprawie instrukcji gospodarki drukami ścisłego zarachowania w Urzędzie Miejskim w Łasku, powołuję stała Komisję ds. likwidacji druków ścisłego zarachowania w składzie:
1. Przewodniczący - Katarzyna Zawiasa
2. Członek - Beata Stencel
3. Członek - Małgorzata Bem
§ 1. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie fizycznej likwidacji druków ścisłego zarachowania.
§ 2. Komisja pracuje na zasadach ustalonych w Zarządzenia Nr 203/2023 Burmistrza Łasku z dnia 25 lipca 2023 roku w sprawie instrukcji gospodarki drukami ścisłego zarachowania w Urzędzie Miejskim w Łasku.
§ 3. Likwidację druków potwierdza się na piśmie w formie protokołu. Należy w nim wskazać co najmniej:
1 nazwę druków i ich liczbę,
2 przyczynę likwidacji,
3 datę likwidacji,
4 sposób likwidacji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 sierpnia 2023 roku.
Zarządzenie Nr 2052023 Burmistrza Łasku z dnia 25-07-2023 w sprawie powołania komisji likwidacyjnej druków ścisłego zarachowania.pdf (204,77KB)