Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łasku

Zarządzenie Nr 92/2025
Burmistrza Łasku

z dnia 30 kwietnia 2025 r.

w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łasku

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.  z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940 ), postanawiam co następuje:

§ 1. Wprowadzam:

1. Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łasku w brzmieniu jak w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia;

2. Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łasku w brzmieniu jak w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. 1. Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim pracownikom Urzędu Miejskiego w Łasku.

2. Odpowiedzialnymi za okresowy przegląd i aktualizację postanowień niniejszego zarządzenia są osoby kierujące poszczególnymi komórkami organizacyjnymi.

§ 3. Nadzór nad realizacją postanowień i aktualizacją Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łasku sprawuje Sekretarz Gminy.

§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 8/07 Burmistrza Łasku z dnia 25 stycznia 2007 roku wraz z Zarządzeniem Nr 17/2016 Burmistrza Łasku z dnia 28 stycznia 2016 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łasku (ze zmianami wynikającymi z zarządzeń Burmistrza Łasku: Nr 58/2016, Nr 209/2016, Nr 283/2016, Nr 73/2017, Nr 159/2018, Nr 295/2018, Nr 61/2019, Nr 164/2019, Nr 238/2019, Nr 19/2020, Nr 97/2020, Nr 243/2022, Nr 197/2023, Nr 364/2023, Nr 187/2024, Nr 245/2024, Nr 266/2024).

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 maja 2025 roku.

Burmistrz Łasku

Monika Mrowińska

 


Zmiany do zarządzenia


 

Regulamin organizacyjny

DOCX  Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łasku (73,39KB)
 


Schemat organizacyjny

DOCX  Schemat Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łasku (129,38KB)