Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 206 Burmistrza Łasku z dnia 03-09-2024 w sprawie opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej na 2025 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 i 721) oraz Uchwały Nr XII/106/2015 Rady Miejskiej w Łasku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej zarządzam co następuje:

§ 1. Zobowiązuje się Naczelników Wydziałów (Pełnomocników, Biura, Samodzielne Stanowiska) Urzędu Miejskiego w Łasku oraz Kierowników (Dyrektorów) jednostek sektora finansów publicznych finansowanych z budżetu Gminy Łask bądź powiązanych z budżetem otrzymaną dotacją – do opracowania materiałów planistycznych do projektu budżetu Gminy Łask na 2025 rok oraz do projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łask na lata 2025-2036.
§ 2. Określa się zasady konstrukcji projektu budżetu na 2025 rok, założenia w zakresie prognozowania dochodów (przychodów) i projektowanych wydatków budżetowych (kosztów) na 2025 rok, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Określa się zakres prac przy sporządzaniu materiałów planistycznych do projektu budżetu na 2025 rok, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Określa się wzory druków do projektu budżetu na rok 2025 rok, zgodnie z załącznikami od nr 3 do nr 15 do niniejszego zarządzenia.
§ 5. 1. Założenia określone w niniejszym zarządzeniu mogą być modyfikowane i uzupełniane w zakresie i formie określonej przez Burmistrza Łasku. 2. Złożone materiały planistyczne będą stanowić propozycje, które w toku dalszych prac nad projektem budżetu mogą ulec zmianie.
3. Burmistrz Łasku weryfikuje projekty i ewentualnie wprowadza w nich zmiany. Wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie prac nad projektem budżetu nie powodują konieczności aktualizacji planów do zmian wprowadzonych przez Burmistrza Łasku.

§ 6. Nadzór nad całokształtem prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu Gminy Łask na 2025 rok sprawuje Zastępca Burmistrza, Skarbnik Gminy i Sekretarz Gminy.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

DOCXZałącznik nr 0.docx (8,32KB)

DOCXZałącznik nr 1.docx (12,89KB)

DOCXZałącznik nr 1.docx (8,64KB)

DOCXZałącznik nr 2.docx (6,86KB)

DOCXZałącznik nr 2.docx (6,16KB)

DOCXZałącznik nr 3.docx (12,82KB)

DOCXZałącznik nr 3.docx (8,28KB)

DOCXZałącznik nr 4.docx (21,52KB)

DOCXZałącznik nr 4.docx (8,31KB)

DOCXZałącznik nr 5.docx (19,04KB)

DOCXZałącznik nr 5.docx (10,00KB)

DOCXZałącznik nr 6.docx (8,79KB)

DOCXZałącznik nr 7.docx (9,15KB)

DOCXZałącznik nr 8.docx (8,22KB)

DOCXZałącznik nr 9.docx (8,41KB)

DOCXZałącznik nr 10a.docx (8,30KB)

DOCXZałącznik nr 11a.docx (8,09KB)

DOCXZałącznik nr a.docx (8,46KB)

DOCXZałącznik nr b.docx (6,77KB)

DOCXZałącznik nr c.docx (7,38KB)