Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykaz udzielonych ulg

Zasady podawania do publicznej wiadomości kwot umorzonych zaległości podatkowych

Art. 37 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) nałożył na Burmistrza obowiązek podawania do publicznej wiadomości:

  • wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia,
  • wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej.

Wyżej wymienione wykazy podawane są do publicznej wiadomości w terminie do dnia 31 maja roku następnego poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łasku oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej
 


Wykazy osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej

XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2023 (23,30KB)
XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2022 (23,59KB)
XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2021.xlsx (23,28KB)
XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2020.xlsx (23,31KB)
XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2019.xlsx (26,16KB)
XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2018.xlsx (25,44KB)
XLSX  Wykaz pomoc publiczna 2017.xlsx (23,22KB)


Wykazy osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w zakresie podatków lub opłat którym udzielono ulg, odroczeń,  umorzeń lub rozłożono spłatę na raty

DOCX  Wykaz 2023 (16,33KB)
DOCX  Wykaz 2022 (17,88KB)
DOCX  Wykaz 2020.docx (14,73KB)
DOCX  Wykaz 2021.docx (14,65KB)
DOCX  Wykaz 2020.docx (14,73KB)
DOCX  Wykaz 2019 (15,67KB)
DOC  Wykaz 2018 (23,50KB)
DOCX  Wykaz 2017 (14,35KB)