Obwieszczenie Burmistrza Łasku o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej o łącznej mocy do 2 MW wraz z infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 291, obręb 19 Wola Buczkowska, gm. Buczek
O B W I E S Z C Z E N I E
B U R M I S T R Z A Ł A S K U
Stosownie do art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2024r. poz.1130) a także art. 49 Kpa (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
Z A W I A D A M I A M
że w dniu 20.12.2023r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej o łącznej mocy do 2 MW wraz z infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 291, obręb 19 Wola Buczkowska, gm. Buczek.
W dniu 25.03.2024r. w związku ze zgonem Pana Piotra Gołębowskiego,- strony postępowania organ zawiesił postępowanie na podstawie art. 97 § 1 KPA.
W świetle art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130 z późn. zm.), zwanej dalej: „upzp”, dodanym ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.) w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 KPA, czyli przez obwieszczenie, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. W myśl art. 113 ust. 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.), w związku z art. 2 pkt 24 upzp, nieruchomością o nieuregulowanym stanie prawnym jest m. in. nieruchomość, której właściciel lub użytkownik wieczysty nie żyje i nie przeprowadzono lub nie zostało zakończone postępowanie spadkowe.
Z dokumentacją stanowiącą załącznik do wniosku o wydanie decyzji, można się zapoznać w Wydziale Urbanistyki i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Łasku, ul. Warszawska 14 , pok. 42, 43 . Natomiast uwagi i wnioski dotyczące planowanej inwestycji można składać w Biurze Obsługi Interesanta tut. Urzędu /pok.100 – parter/, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Burmistrza
Grzegorz Kmiecik
Z-ca Naczelnika Wydziału
Urbanistyki i Planowania Przestrzennego