Zarządzenie Nr 209/2025 Burmistrza Łasku z dnia 29-08-2025 w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku.
Na podstawie art.33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1153) postanawiam co następuje:
§ 1. W załączniku Nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Łasku Nr 92/2025 z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łasku, wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 8 ust. 1 dodaje się pkt 24 o brzmieniu:
„24) nadzoru właścicielskiego nad komunalnymi osobami prawnymi Gminy, w szczególności: a) opracowywanie stosownych regulacji prawnych Burmistrza w zakresie pełnienia przez organ funkcji Zgromadzenia Wspólników, b) prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń Zgromadzenia Wspólników, w tym konsultowanie przedmiotów posiedzeń z radcą prawnym, c) gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej członków zarządu oraz Rady Nadzorczej komunalnych osób prawnych, d) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu sprawującymi nadzór merytoryczny nad zadaniami gminy realizowanymi przez komunalne osoby prawne w zakresie związanym z pełnionym nadzorem właścicielskim, przenoszącym się na zadania wykonywane przez Zgromadzenie Wspólników, e) współpraca z komunalnymi osobami prawnymi w zakresie realizacji obowiązku zamieszczania w BIP danych wymaganych prawem o charakterze informacji publicznej dotyczących tych podmiotów, f) współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi w zakresie informowania o powołaniu bądź zatrudnieniu osób do zarządów komunalnych osób prawnych, g) prowadzenie we współpracy ze Skarbnikiem spraw związanych z nabywaniem lub ze sprzedażą akcji i udziałów Gminy w spółkach prawa handlowego, h) prowadzenie zbioru danych o spółkach prawa handlowego z udziałem Gminy oraz zasobu archiwalnego w zakresie dokumentacji i uchwał organów spółek z udziałem Gminy. ”;
2) w § 9 ust. 1 dodaje się pkt 7 o brzmieniu:
„7) obsługi wniosków i wydawania karty mieszkańca. ”;
3) w § 14 ust. 8 uchyla się pkt 10.
4) w § 15 ust. 1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) koordynuje sprawy związane z identyfikacją wizualną Gminy, w tym udostępniania logotypu oraz używania herbu Gminy; ”;
5) w § 15 ust. 1 dodaje się pkt 20 o brzmieniu:
„20) obsługuje i koordynuje działalność Młodzieżowej Rady Miejskiej w Łasku, współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie jej funkcjonowania. ”;
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikom Urzędu Miejskiego w Łasku.
§ 3. Zarządzenie podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łasku i wchodzi w życie z dniem 01 września 2025 roku, z wyjątkiem § 1 pkt 2, który wchodzi w życie z dniem 01 października 2025 roku.
| Monika Mrowińska |
Zarządzenie Nr 2092025 Burmistrza Łasku z dnia 29-08-2025 w sprawie wprowadzenia zmian w?Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w?Łasku.pdf (210,98KB)