Wydział Urbanistyki i Planowania Przestrzennego (UPP)
Informacje podstawowe
symbol / znakowanie spraw: UPP
lokalizacja: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14
Pracownicy
- Naczelnik - Ewa Iwaszkiewicz-Beridze - tel. (43) 676-83-74
- Z-ca. Naczelnika - Damian Michalski - tel. (43) 676-83-75, pok.75
- Inspektor - Mariola Taborowska - tel. (43) 676-83-43
- Inspektor - Grażyna Jastrząbek - tel. (43) 676-83-42
- Podinspektor - Marta Jacoń - tel. (43) 676-83-42
- Inspektor - Agnieszka Adamkiewicz - tel. (43) 676-83-75
- Podinspektor - Karolina Janecka - tel. (430 676-83-75
- Podinspektor - Agata Nowak - tel. (430 676-83-75
Zadania wydziału
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym, w tym oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, analizy wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
- opracowywanie (lub nadzorowanie opracowania) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z prowadzeniem procedur formalno-prawnych oraz innych dokumentów planistycznych
- sporządzanie informacji, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz z studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- sporządzanie opinii urbanistycznych;
- prowadzenie spraw dotyczących zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu tj. decyzji o warunkach zabudowy bądź decyzji o ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- wykonywanie oceny poziomu hałasu dla terenów nie objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w oparciu o ustawę prawo ochrony środowiska;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem postanowień opiniujących zgodność proponowanych podziałów nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego lub z warunkami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz z przepisami odrębnymi;
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją miejscowości, ulic i adresów oraz nazewnictwem ulic, nadawanie i zmiany numeracji porządkowej nieruchomości
- wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa w zakresie działania wydziału;
- prowadzenie rejestrów, wykazów, ewidencji określonych przepisami prawa w zakresie działania wydziału.
Karty usług
- Karta usługi - Wniosek do planu miejscowego (22,93KB)
- Wniosek do planu/studium (15,35KB)
- Wniosek o nadanie nr porządkowego (13,36KB)
- Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy (238,57KB)
- Wniosek o wydanie zaświadczenia (16,55KB)
- Wniosek o zmianę warunków zabudowy (240,21KB)
-
Wniosek o ustalenie warunków zbudowy oraz inwestycji celu publicznego.doc (215,22KB)